جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

طراحی سایت فروشگاهی  در نیمبلوک

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید یک سایت داشت. خوشبختانه امروزه به آسانی می‌توان با کمک سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس به طراحی فروشگاه آنلاین پرداخت. نکته مهم در یک سایت فروشگاهی این است که ظاهر سایت کاربر پسند(User Friendly)  باشد تا مشتریان بتوانند به سادگی خرید خود را انجام دهند.

افزونه‌های کاربردی

در هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید با تهیه افزونه‌های(plugin)  مورد نیاز، یک فروشگاه آنلاین قدرتمند را بوجود آورد. افزونه‌هایی نظیر ووکامرس، ارسال پستی، پرداخت آنلاین، پیشنهاد محصولات مشابه و شگفت انگیز، حسابداری و انبارداری و.. می‌توان یک فروشگاه اینترنتی ساده را تبدیل به فروشگاهی پیشرفته کرد.

زیرساخت فروشگاهی

در راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید به زیرساخت فنی توجه کرد. خریداری سرور و هاست مناسب از جمله نکات مهمی است که می‌تواند بر روی عملکرد یک سایت فروشگاهی تاثیر بگذارد. با کمک یک سرور قدرتمند می‌توان یک فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا را در در اختیار داشت که هیچ زمانی دچار قطعی یا کند شدن سرعت لود نشود.

همچنین قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدامات لازم را برای دریافت مجوز، اینماد و درگاه بانکی انجام دهیم.

بازاریابی و برندینگ

ساخت فروشگاه اینترنتی شروع کار است. برای اینکه بتوان از یک فروشگاه آنلاین به درآمد قابل قبول دست پیدا کرد، باید بر روی بازاریابی آنلاین برای یافتن مشتری سرمایه‌گذاری کرد.

. برای اینکه بتوان مخاطبان را مجاب به خرید یک کالا یا خدمت نمود باید اعتماد آنها را جلب کرد. با کمک برندینگ می‌توان تا حدود زیادی اطمینان مشتریان را جلب کرد. مجموعه اقدامات زیر در حوزه بازاریابی دیجیتال بعد از راه‌اندازی سایت ضروری است:

سئو

یکی از مهمترین راهکارهای بازاریابی دیجیتال سئو است. پس از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید بر روی سئو آن کار کرد تا با رشد فروشگاه و قرار گرفتن در نتایج گوگل شاهد افزایش ترافیک آنلاین شاپ باشیم.

شبکه‌های اجتماعی

 برای اینکه بتوان نتیجه مناسب را از راه اندازی فروشگاه اینترنتی بگیریم باید به بازاریابی از طریق سوشال مدیاها هم توجه کنیم. داشتن وب سایت به تنهایی برای موفقیت در زمینه تجارت آنلاین، کافی نخواهد بود و شما بایستی در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت داشته باشید.

تبلیغات آنلاین

همانطور که در گذشته یک فروشگاه سنتی با چاپ تراکت توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کرد و آنها را تبدیل به مشتری می‌نمود، در فروشگاه اینترنتی نیز باید با استفاده از تبلیغات آنلاین در وب سایت‌های پربازدید، ترافیک سایت فروشگاهی را افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.