جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

پنج اشتباه افراد در هنگام سفارش طراحي سايت

طراحی سایت هرچه ارزان تر بهتر!

یکی از اشتباهات افراد در واگذاری پروژه های خود به طراحان سایت، تلاش برای پیدا کردن ارزان ترین طراح است، این کار شاید مهلک ترین اشتباه آن ها باشد. همه ما متاسفانه تصور می‌کنیم اگر در ازای محصول یا خدماتی مبلغ کمی پرداخت کنیم و یا تخفیف بسیار زیادی بگیریم سود كرده ايم، اما این کار در اين حوزه ما را در دام افراد غیرمتخصص قرار مي دهد و می‌تواند مساوی  با هدر دادن پول باشد.

به یاد داشته باشید خدماتی مثل طراحی سایت در اصل یک سرمایه گذاری بلند مدت است که شما را به یک شبکه درآمدی بسیار پر رونق متصل خواهد کرد.  بهترين كار اين است كه با ارائه یک رقم منطقی یک کار استاندارد تحویل بگیرید، مطمئن باشید این کار نهایتا به نفع شماتمام خواهد شد.

عدم ارائه اطلاعات به طراح سایت

کارفرمایان برخی اوقات اطلاعات درستی از کسب وکار خود ارائه نمي دهند يعني  آن چیزی که دقیقا به دنبال آن هستند و و سریع در مورد قیمت صحبت می‌کنند ! و با شروع كار به اين شيوه طراح را دچار سردرگمی می‌کنند. پیشنهاد می شود هرآنچه نیاز است که طراح بداند را در اختیار وی قرار دهید‌.

عدم تمایل شخصی به کار آنلاین

بسیاری از افراد و کارفرمایان عادت دارند تا فعالیت های خود را به صورت حضوری انجام دهند و این عادت و نگرش در پس تمامی افعال روزانه آن‌ها می‌باشد. مطمئن باشید که اگر این عادات را تغییر ندهید نمی توانید وب سایت موفقی داشته باشید. چرا که وب سایت شما قرار است جای کارهای حضوری را بگیرد، مشتریان بتوانند با شما بدون طی کردن مسیر آشنا شوند، محصول یا خدمات را از خانه و یا محل کار خود سفارش دهند. آمادگی روحی برای این سبک فعالیت ها شاید کمتر مورد توجه کارفرمایان قرار بگیرد اما خیلی راحت آن‌ها و تیم کسب و کار آنلاین را از کار خسته خواهد کرد.

عدم واقع بینی

افرادی که وبسایت و کسب وکار خودشان را با غول های فناوری دنیا مقایسه می کنند و یا می‌خواهند رفتار آن‌ها را تقلید كنند تا به همان شکل نتیجه بگیرند، سريع ترين مسير را برا شكست كسب و كار خود انتخاب كرده اند.در واقع  راحت ترین راه برای شکست یک کسب و کار الگو برداری از کسب و کارهای بزرگ است.

عدم اعتماد فنی به طراح سایت

به طور حتم هر فرد متخصصی در حیطه کاری خود می تواند اظهار نظرکند. اگر در طراحی سایت متخصص نیستید و یا دید کاملی از آن ندارید بهتر است به طراح سایت خود اعتماد کنید و با ارائه اطلاعات جامع ، خواسته خود را واضح كنيد

اگر از یک طراح آماتور در کار کمک گرفته اید حتما با یک طراح سایت حرفه ای مشورت کنید و نظرات او را منتقل کنید و اگر با تیم طراحی و یا طراح سایت سنیور قرارداد بسته اید بهتر است درخواست تغییرات غیر حرفه ای در سایت نداشته باشید، چرا که اینکار نقشه ذهنی او را بهم ریخته و نتیجه کار برای هیچ کدام از طرفین دلخواه نخواهد بود. در اصل ارائه اطلاعات جامع که در موارد قبل به آن اشاره شد تضمین کننده این محله خواهد بود.

 

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.