جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

اهمیت صفحه اصلی  در فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی، صفحه اصلی باید بسیار جذاب و در عین حال مفید و ساده باشد. با توجه به این مسئله که پس از ساخت فروشگاه اینترنتی شما، صفحه اصلی اولین صفحه ای است که مشتری مشاهده می کند باید اثر گذار بوده و مشتری را مجاب نماید که از صفحات دیگر فروشگاه اینترنتی طراحی شده شما هم بازدید نماید.

المانها و بخشهایی که باید در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی شما نمایش داده شوند عبارتند از:

1- استفاده از لوگو و یا نشان تجاری شما بهمراه عنوان در صفحه اصلی.

2- نمایش سریع محصولات و خدمات دارای تخفیف ویژه بمنظور جلب توجه مشتریان

3- منوی پیمایش فروشگاه اینترنتی شما بگونه ای که مشتری با مشاهده آن از سرفصل موضوعات و محصولات شما آگاهی یابد. این منو مشتری را بمنظور پیمایش آسانتر فروشگاه اینترنتی شما یاری می دهد و در ساخت فروشگاه اینترنتی شما موجب خوانایی بیشتر آن خواهد شد.

4-خلاصه ای از محصولات و یا خدمات شما بگونه ای که درباره هر شاخه از محصولات و یا خدمات خود یک پاراگراف توضیح دهید و در صورت نیاز ، مشتري را به صفحه توضیحات کامل هدایت نمائید.

5- در ساخت فروشگاه اینترنتی خود، بخصوص صفحه اصلی آن از عکسهای جذاب و مرتبط و در عین حال سبک و کم حجم استفاده نمائید. اگر در طراحی سایت فروشگاهی خود فقط از نوشته استفاده کنید، جذابیت کمی برای مشتریان جدید دارد.

6- در پایین صفحه اصلی در ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در پایین صفحه اصلی، حتماً آدرس شرکت و شماره های تماس خود را وارد نمائید. این کار موجب جلب اطمینان بیشتر مشتریان می گردد.

7- خلاصه ای از اخبار شرکت را در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی خود نمایش دهید و این بخش را بروز نگه دارید. بروز بودن اطلاعات در فروشگاه اینترنتی شما باعث ترافیک بیشتر آن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *