جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

طراحی سایت در آرین شهر

اگر می خواهید که ظاهر سایت فروشگاهی شما با مخاطب ارتباط خوب و مؤثری برقرار کند ، باید در تمام مراحل طراحی ، خودتان را بجای کاربر یا مخاطب سایت تان قرار داده و مانند او فکر کنید. در نهایت مخاطب سایت شما به دنبال این ویژگی ها در سایت شما می گردد :

  • مسیریابی و گشتن بین صفحات سایت به راحتی انجام شود
  • طراحی و جلوه کاربری سایت خوب و زیبا باشد؛ بطوریکه فرایند خرید در آن آسان و بدون مراحل اضافی و غیر ضروری باشد.

پس اگر شما می خواهید فروشگاه اینترنتی تان موفق عمل کند و فروش و بازدید بالایی داشته باشد ، باید این ویژگی ها را برای کاربر وب سایت تان فراهم کنید.

در طول فرایند دیزاین و طراحی وب سایت ، خودتان را جای کاربر ( مشتری ) قرار دهید؛ چه نوع طراحی و چیدمانی برای استفاده و مسیریابی کاربر در سایت راحت تر و مناسب تر است؟ محصولات خود را چگونه دسته بندی و مرتب کنید که برای کاربر قابل درک باشد؟ چگونه می توانید فرایند خرید و پرداخت را کوتاه تر و ساده تر کنید؟

   زمانیکه خودتان را به جای کاربر قرار می دهید ، می توانید انتظار مشتری از فروشگاه اینترنتی خود را پیش بینی کرده و طراحی سایت تان را به گونه ای انجام دهید که این انتظارات را برآورده کند.

 و در سایت خود از رنگ ها نهایت استفاده را بکنید انتخاب رنگ برای یک سایت فروشگاهی به سادگی نیست و شما نمیتوانید بگویید “من از رنگ آبی خوشم می آید پس همه چیز را آبی می کنم!!” رنگ ها ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند اما فقط در صورتی که از جنبه های روان شناسی آن ها را مورد بررسی قرار دهید و به روان شناسی رنگ ها توجه ویژه ای بکنید. شما می توانید از رنگ ها برای رسیدن به اهداف فروشگاه آنلاین خودتان ، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.