جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

شرکت ساختمانی ایستا پی

شرکت ساختمانی ایستا پی (ISTA PEY PALAR) یکی از مشتریان خوب ما ( گروه تبلیغاتی آزبکو ) می باشد. در مقاله زیر به طور خلاصه این شرکت را به شما معرفی می کنیم.

گروه مهندسين ايستاپي در سال 1386 به منظور انجام پروژه هاي ساختماني و آپارتمان سازي شكل گرفت و در طي سال هاي 1386 تا 1392 پروژه هاي متعددي را به صورت حقیقی به انجام رسانيد . پس از گذشت سالها و كسب تجربیات فراوان در صنعت ساختمان کشور در سال 1392 به منظور اخذ مجوز سازنده حقوقی از وزارت مسكن و شهرسازي و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در راستاي اجراي مبحث دوم مقررات ملي ساختمان مبنی بر مدیریت و اجرای ساختمانها توسط مجریان ذیصلاح اقدام به تأسيس شركت (ايستا پي پالار (سهامي خاص نمودند.

شركت مهندسي ساختمان ايستاپي پالار با توانايي در زمينه اخذ جواز ساخت ، تهیه و طراحی نقشه های معماری و سازه (محاسبات) و همچنین تهیه و طراحی نقشه های مکانیکال و الکتریکال ،تهیه ی نقشه های ازبیلت و شناسنامه فنی و  همچنین مدیریت واجراي ساختمان در قالب قراردادهای مدیریت فنی و اجرایی، پیمان مدیریت ، پیمانکاری با مصالح و دستمزد و مشارکت در ساخت،  با كادري متشكل از مهندسان مجرب داراي پروانه اشتغال از وزارت مسكن و شهرسازي  و گروههاي اجرايي متعدد و تجهيزات مناسب جهت طراحی و اجرای با كيفيت و ايمن ساختمان مطابق با آئين نامه هاي جاری، از سال 1392 در صنعت ساختمان کشور فعالیت مي نمايد. همچنين اين شركت به منظور جلوگيري از ايجاد شبهات و سوء برداشت در کليه قراردادهای خويش خود را ملزم به شفاف سازي و عقد قرارداد‌هاي دقيق و قانوني و به تبع آن پايبندي به آن مفاد مي نمايد.

اين شركت با رعايت موازين اخلاقي و حرفه اي و اصول مهندسي اقدام به عقد قرارداد جهت مدیریت و اجراي قانونی پروژه های در دست می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.