جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

اهمیت محتوای سایت در افزایش فروش سایت فروشگاهی در عشق آباد

فرآیند تولید محتوا در سال های اخیر دچار تغییرات فراوانی شده است. استفاده از تولید محتوا برای بهبود سئو و بالا برده رتبه سایت ها در سال های اخیر رشد بسیار بالایی داشته است. تأثیر محتوای سئو شده برای بالا بردن رتبه سایت ها به امری مهم تبدیل شده است استفاده از محتوای سئو شده برای سایت ها امری ضروری است.

شما ممکن است روزها برای تولید محتوای با کیفیت برای معرفی محصولات خود بکنید و محتوای واقعا با ارزشی هم تولید کنید؛ اما یک خبر بد برای شما دارم و آن هم این است که کسی آن را کامل نمی خواند!!!

تحقیقات نشان داده است که اکثر بازدید کنندگان وب سایت ها فقط 20 درصد محتوای آن صفحه را می خوانند! بازدید کنندگان بجای خواندن کلمه به کلمه ی محتوا ، آن را اسکن می کنند و به دنبال اطلاعات کلیدی مد نظرشان می گردند.

پس شما اگر می خواهید منظورتان را به کاربر برسانید و او را به مشتری و خریدار تبدیل کنید باید محتوای صفحات محصولات تان را طوری قرار دهید که کاربر بتواند آن را با چشم اسکن کرده و اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی در آن پیدا کند.

محتوای سایت خود را به خوبی بخش بندی کنید ، چه این محتوا برای معرفی محصول است یا یک مقاله برای وبلاگ سایت تان و یا حتی صفحه ” درباره ما ” ، محتوا آن را بگونه ای بنویسید که کاربر با یک نگاه سطحی متوجه بخش های مهم آن بشود. پاراگراف ها را کوتاه کنید، قسمت های مهم متن ها را بولد (BOLD) کنید و از لیست ها و جدول ها برای شکستن محتواهای طولانی استفاده کنید.

در نهایت  هر چه اسکن کردن محتوای سایت شما برای چشم مخاطب ساده تر و روان تر باشد ، کاربر بهتر متوجه هدف و منظور شما خواهد شد و در نتیجه احتمال خرید او از سایت شما نیز افزایش می یابد.

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.