جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

شرکت نکو بهینه ماشین

شرکت نکو بهینه ماشین یکی از مشتریان خوب ما ( گروه تبلیغاتی آزبکو ) می باشد. در مقاله زیر به طور خلاصه این شرکت را به شما معرفی می کنیم.

فعالیت شرکت نکو بهینه ماشین (NBM) در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه های تزریق پلاستیک و لوازم جانبی از سال 1381 آغاز و در اواخر سال 1382 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران تحت شماره218761 رسماٌ ثبت گردید.

NBM در سال 1394 پس از 12 سال همکاری موفق با شرکت سازنده دستگاه های تزریق پلاستیک هایشینگ (Haixing)، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی (Yizumi)، یکی از بزرگترین شرکت های چینی سازنده دستگاه های تزریق پلاستیک گردید. پس از آن سبد محصولات شرکت نکو بهینه ماشین (NBM)، روز به روز کامل تر شد و امروزه علاوه بر نمایندگی انحصاری دو شرکت مهم و مطرح در زمینه دستگاه های تزریق پلاستیک، فروش و توزیع دستگاه های بادی، قالب های تزریق پلاستیک، لوازم جانبی و انواع ربات صنعتی به سبد محصولات این شرکت اضافه گردید.

در حال حاضر به ارائه خدمات مشاوره ای گسترده و راه اندازی خطوط کامل تولید می باشد. تخصص و تجربه بسیار در صنعت پلاستیک، خلاقیت در طراحی بهینه محصول و همکاری با شرکت های مطرح تامین کننده دستگاه و ربات، این شرکت را در بخش تولید قطعات پلاستیکی بسیار با تجربه کرده است

 این شرکت با فروش بیش از 2500 دستگاه تزریق پلاستیک توانسته است با صنایع مختلف پلاستیک همکاری نزدیکی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.