جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

تیزر تبلیغاتی هافمن

در دنیای تبلیغات همیشه خلاقیت در ایده پردازی حرف اول را می‌زند. خلاقیت همیشه باید سرلوحه طراحان گرافیک باشد چرا که بیننده همیشه به دنبال دیدن موضوعات جدید و منحصر بفرد است. اگر تبلیغاتی که یک شرکت طراحی می‌کند فرق چندانی با تبلیغات دیگر نداشته باشد، به زودی مشتری هایش را از دست خواهد داد، آن هم تنها به یک دلیل ساده: دوران تبلیغات مشابه هم و کپی برداری دیگر به پایان رسیده.

در دوره ای که مخاطبان با سیلی از تبلیغات مواجه هستند دیگر نمی‌توان با روال گذشته به جلو حرکت کرد. در گذشته یک آژانس تبلیغاتی تیزری طراحی می‌کرد و باقی شرکت ها از آن کپی برداری می‌کردند و با کمی تغییر آن را به مشتری تحویل می‌دادند. اما امروزه به دلیل بازار داغ رقابتی به وجود آمده بین کسب و کارها، صاحبان حرفه به دنبال ارائه تبلیغی جدید به مخاطبان خود هستند تا بتواند توجه آنها را از بین بیشمار تبلیغی که وجود دارند به محصولات و خدمات خود معطوف کنند.

هافمن؛ تولیدکننده پروفیل‌های UPVC درب و پنجره یوپی‌وی‌سی با استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا می باشد.  هافمن  امسال از اولین جشنواره مردمی «هنر زنده است» حمایت کرد.

محمد حمیدیه، مدیر عامل این مجموعه در مصاحبه ای اعلام کرد که جشنواره «هنر زنده است» امکانی را ایجاد کرده که زنجیره‌ای بین صنعت و هنر شکل بگیرد که این باعث می‌شود اهالی هنر و صنعت بیشتر باهم آشنا شوند و بیشتر با هم تعامل داشته باشند. در محدودیت‌ها یک سری اتفاقاتی می‌افتد و کارهایی انجام‌ می‌شود که این کارها، کارهای نو و جذابی از آب درمی‌آیند. از جمله در بحث کرونا ایجاد یک سری محدودیت‌ها و بوجود آمدن پاندمی سلامت باعث شد بعضی از کسب و کارها به فکر تعاملاتی با دیگر کسب و کارها و دیگر فنون و هنرها بپردازند. بعضی از برندها از این موقعیت استفاده می‌کنند و بعضی برندها استفاده نمی‌کنند. آن برندهایی که از این ظرفیت استفاده می‌کنند هوشیاری خود را نشان می‌دهند.

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.