جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

تیزر تبلیغاتی در رشد کسب و کار چقدر تاثیر دارد ؟

تیزر تبلیغاتی امروزه پربیننده ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات محصولات و خدمات هستند. ویدئوهای تبلیغاتی نقش موثری در تبدیل بینندگان به مشتریان دارند .

امروزه مردم به دنبال دریافت بیشترین و مفیدترین اطلاعات در کمترین زمان هستند.در زندگی ماشینی امروزه مردم گاهی وقت ها حوصله ی دیدن چند کاتالوگ برای یافتن بهترین انتخاب هم ندارند.

واقعیت این است که همه چیز به سمت جذاب تر شدن، سریع تر شدن، کم ریسک تر شدن و البته موثرتر شدن می رود. در این شرایط شیوه ی تبلیغات برند و محصول شما هم باید همسو با نیاز و علاقمندی مخاطبانتان شود. وگرنه در عین داشتن محصول و یا خدمات خوب از رقیبان خود عقب می مانید.

در سالهای اخیر رسانه های دیجیتال به فضای تبلیغات اضافه شدند.ابزارهای مختلفی هم برای تولید و انتشار تبلیغات در این رسانه ها وجود دارد. اما هیچ کدام به اندازه تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار نیستند.

تیزر تبلیغاتی مزیت برند و محصول شما را در زمان کمی به مخاطب نشان می دهد.این ابزار می تواند شانس فروش محصولات یا خدمات شما را یک باره دهها برابر افزایش دهد.امروزه تیزرهای تبلیغاتی بخشی از هویت بصری کمپین های تبلیغاتی را تشکیل می دهند.

تاثیر تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروز یکی از رسانه های پرطرفدار برای انتشار تبلیغات است. شما هم اگر بخواهید می توانید از پتانسیل عالی این رسانه ها برای نمایش تیزر تبلیغاتی تان استفاده کنید.
با کمی دقت به بازخورد بیشتر ویدئو ها نسبت به پست های گرافیکی پی می برید. این بازخورد بیشتر بدین معناست که توسط افراد بیشتری دیده می شوید .

انتخاب شبکه ی اجتماعی موثر با توجه به محصول و مخاطبان شما انجام می شود.شبکه های اجتماعی که جامعه ی آماری بالا و امکان اشتراک گذاری ویدئو تبلیغاتی دارند گزینه ای مناسب برای انتشار تیزر تبلیغاتی هر کسب و کاری هستند.
کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام، وب سایتهایی مثل آپارات و یوتیوب بخشی از این فضاهای تبلیغ هستند.

 تیزر تبلیغاتی به سادگی قابل اشتراک گذاری است

در صورتی که یک ساخت تیزر تبلیغاتی بامزه و سرگرم کننده بسازید، هیچ چیز مانع کاربران برای اشتراک گذاری آن با آشنایان نخواهد شد. وقتی پیشنهاد از طرف دوستان باشد، کاربران بدون دانستن این موضوع که ساخت تیزر تبلیغاتی، اپلیکیشنی را به نمایش میگذارد که ممکن است برای آنها نیز کاربردی باشد، ویدیو را تماشا خواهند کرد.

بدین ترتیب ویدیو به صورت ویروسی همه جا منتشر میشود و به مخاطبین بیشتری دست خواهد یافت و موفق تر از سایر متدهای تبلیغاتی عمل خواهد کرد.

کمک به شناخته شدن برند

یکی از بهترین روش ها برای ساخت ساخت تیزر تبلیغاتی موثر، افزودن لوگو یا آیکون کوچک اپلیکیشن به ویدیو است، بدین ترتیب کاربران برند شما را به خاطر خواهند سپرد. با ساخت یک محصول باکیفیت میتوانید برند خود را توسعه دهید و کاری کنید که وقتی مشتریان به سرویس هایتان نیاز دارند، به کمپانی شما بازگردند. ساخت اپلیکیشن بی نظیر به تنهایی کافی نیست و باید اپلیکیشن را در معرض دید کاربران قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.