جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

اهمیت طراحی سایت در آبیز

با پیشرفت فضای مجازی و حضور مداوم نیمی از مردم دنیا در این بستر ، می توان به جرئت گفت که بزرگترین و پر بازدیدترین بازار دنیا برای فروش کالا و خدمات اینترنت است. در ایران نیز در حال حاضر 60 درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند و نزدیک به 40 درصد مردم نیز بصورت مداوم از اینترنت استفاده می کنند.

همه ما پاسخ حتی کوچکترین مسائل روزمره خود را در اینترنت و یا بهتر است بگوییم در گوگل جستجو می کنیم. گوگل با درک نیاز و سؤال ما ، نزدیکترین محتوا به آن را در میان وب سایت هایی که در بایگانی خود ذخیره کرده است ، پیدا کرده و به ما نمایش می دهد.

گوگل برای معرفی وب سایت ها به کاربران و هدایت آن ها به سمت وب سایت های مختلف ، هزینه ای از صاحبان وب سایت ها نمی گیرد و تنها کافیست یک وب سایت بتواند در زمینه فعالیت خودش ، پاسخ نیازهای کاربران را به خوبی بدهد. این یک فرصت فوق العاده برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایجاد می کند تا بتوانند خدمات ، محصولات و حتی مهارت های خود را به مشتریانی در سراسر ایران یا حتی جهان بفروشند.

تنها هزینه ای که شما برای گسترش دامنه های مشتریان خود در این مسیر پرداخت می کنید ، هزینه های طراحی سایت است و بعد از آن فعالیت مستمر ، تولید و انتشار محتوای با ارزش در کنار سئوی وب سایت بصورت اصولی است.

در حال حاضر و با ظهور سیستم های مدیریت محتوای آماده ، مانند وردپرس ، طراحی وب سایت نسبت به روش طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ، بسیار روان تر و تا حدودی ساده تر شده است.

هرچند که CMS هایی مانند وردپرس هرگز نمی توانند جای CMSهای اختصاصی را کاملا بگیرند و مردم را از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی بی نیاز کنند ، اما باز هم در بسیاری از موارد استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس یا جوملا ، نسبت به روش طراحی برپایه برنامه نویسی ، می تواند از نظر زمان و هم هزینه ها به صرفه باشد. اینکه شما برای طراحی سایت خودتان از CMS آماده یا اختصاصی استفاده کنید به هدف شما از طراحی سایت و انتظاراتی که از وب سایت خودتان دارید ، وابسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.