جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

اهمیت ساخت سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو در محمد شهر

موبایل ها رسما جای کامپیوترها را گرفتند ! طبق آخرین بررسی ها و داده ها آماری در حال حاضر در دنیا موبایل ها محبوب ترین روش برای گشت و گذار در فضای اینترنت هستند و در این زمینه جای کامپیوترها را گرفته اند.

تعداد زیادی از افراد برای خریدها آنلاین خودشان از موبایل و تبلت استفاده می کنند.

پس اگر شما هم می خواهید از این تعداد مشتری ، سهمی داشته باشید باید وب سایت تان را بصورت واکنش گرا طراحی کنید. وب سایت شما در دنیای امروز برای اینکه در فضای اینترنت دیده شود می بایست به گونه ای طراحی شود که هم در کامپیوترها و هم در موبایل و تبلت ، عملکرد خوب و مناسبی داشته باشد.

در غیر این صورت باید از تعداد بسیار زیادی از مشتری ها چشم پوشی کنید ، چرا که اگر سایت شما واکنش مناسبی به موبایل و تبلت نداشته باشد ممکن است متن ها و تصاویر را در موبایل بهم ریخته و نامرتب نمایش دهد و این موضوع در دید مخاطب یک امتیاز منفی است و احتمالا از خرید از سایت شما منصرف می شود.

یکی از اساسی ترین اصول طراحی سایت فروشگاهی و هر وب سایت دیگری ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن آن است.

ریسپانسیو چیست؟

ریسپانسیو یعنی واکنشی بودن، استفاده از این اصطلاح برای سایت ها به این دلیل است که سایت باید بتواند برای تغییر اندازه انواع دستگاه هایی که کاربر برای جست و جو از آن استفاده میکند، پاسخ مناسبی داشته باشد، یعنی اندازه سایت و ایکون ها و قلم متناسب با اندازه دستگاه تغییر کند و مناسب صفحه نمایش همان دستگاه باشد.

به طوری که اسکورول چپ به راست در دستگاه پدیدار نشود ویا اینکه در دستگاه های کوچک تر مثل گوشی موبایل نیاز به لمس مکرر صفحه نمایش نباشد.

برخی از مزایای سایت های واکنش گرا:

  • محتوا، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.
  • نمایشی متناسب با اغلب مرورگرهای قدیمی و جدید
  • مقرون به صرفه بودن به دلیل حذف طراحی مجدد سایت برای گوشی های موبایل
  • امتیاز مثبت در رتبه بندی گوگل
  • افزایش کاربران و علاقمندان سایت به دلیل هم خوانی با انواع دستگاه ها
گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.