جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

افزایش اثرگذاری طراحی سایت بر مخاطب در شوسف

برای افزایش تاثیر گذاری وب سایت در ذهن مخاطب باید به طراحی توجه ویژه‌ای داشت. طراحی یک سایت زمانی تاثیرگذاری لازم را ایجاد خواهد کرد که مخاطب بتواند به خوبی با بخش‌های مختلف یک سایت ارتباط برقرار کند. برای این که طراحی سایت تاثیرگذار باشد توجه به نکات زیر ضروری است:

۱. رنگ بندی سایت

در طراحی سایت باید به انتخاب پالت‌های رنگی توجه داشت. زیرا این پالت‌های رنگی کمک می‌کنند تا هویت برند شکل بگیرد. با شناخت دقیق مخاطب و روانشناسی رنگ‌ها می‌توانیم افزایش تاثیرگذاری وب سایت در ذهن مخاطب را رقم بزنیم.

۲. فونت مناسب

یکی از ویژگی‌های سایت حرفه‌ای انتخاب فونت مناسب است. بسیاری از مخاطبان با گوشی همراه خود به مرور یک وب سایت می‌پردازند. بنابراین اهمیت دارد که بتوانیم یک فونت مناسب برای انواع دیوایس‌ها انتخاب کنیم.
صفحه وبی که به راحتی خوانده شود می‌تواند افزایش تاثیرگذاری وب سایت در ذهن مخاطب را به وجود بیاورد.

۳. طراحی مینیمال

در حال حاضر طراحی سایت حرفه ای با گذشته تغییرات اساسی کرده است. سایتی می‌تواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد و توجه او را به سمت خود جلب کند که مینیمال باشد. در طراحی مینیمال سعی می‌شود تا صفحه بیش از حد شلوغ نشود و هر مولفه به درستی در جای خود قرار بگیرد.

۴. تصاویر مناسب، ویدئو و پادکست

ذائقه مخاطب وب با تغییر فناوری دچار تحول می‌شود. بسیاری از مخاطبان دیگر در وب به دنبال یک متن طولانی نیستند. به همین دلیل استفاده از تصاویر، اینفوگرافی، ویدیو و پادکست می تواند زمینه را برای افزایش تاثیرگذاری وب سایت در ذهن مخاطب به وجود آورد.

با داشتن وب سایت ،بازاریابی درون گرا خود را پایه ریزی کنید؟

برای اینکه در بازاریابی دیجیتال موفق شویم دو شیوه‌ متفاوت بازاریابی را می توان در پیش گرفت:

  1. بازاریابی درون‌گرا
  2. بازاریابی برون‌گرا

در بازاریابی برون‌گرا سعی می‌شود تا با معرفی مستقیم ویژگی‌های یک محصول یا خدمت مخاطب را به سمت خرید بکشانند. در واقع شیوه‌های تبلیغاتی را می‌توان بارزترین نمونه در بازاریابی برون‌گرا دانست.
اما در بازاریابی درون گرا سعی می‌شود تا به صورت غیر مستقیم به مخاطب درباره یک محصول یا خدمت آگاهی داده شود. این آگاهی‌بخشی باعث می‌شود تا مخاطب خود به سمت بررسی یک محصول یا خدمت برود و آن را خریداری کند.

بهترین ابزار برای بازاریابی درون گرا، طراحی سایتی تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.