جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

چرا بستر وردپرس براي ايجاد كسب و كار آنلاين توصيه مي شود؟

وردپرس یک نرم افزار رایگان است.

 این بدان معناست که شما برای بارگیری، نصب و استفاده  از آن پولي پرداخت نمي كنيد . می‌توانید از وردپرس برای ایجاد هر نوع وب سایت استفاده کنید. . برای نصب آن به یک نام دامنه و هاستینگ وب نیاز دارید.

 دامنه ، آدرسي است كه کاربران شما در نوار آدرس مرورگر خود آن را تايپ مي كنند تا  به وب سایت شما دسترسی پيدا كنند.

قابليت شخصي سازي وردپرس

بسياري از افراد که از WordPress استفاده می‌کنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در حقیقت، اکثر افراد بدون هیچگونه آگاهی قبلی از طراحی وب سایت ، از WordPress استفاده می‌کنند. برای افراد غیر حرفه‌ای، وردپرس راه حل مناسبی است. زیرا هزاران قالب وب سایت رایگان وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. یک تم وردپرس مناسب تقریباً برای هر نوع وب سایت (اعم از وبلاگ، سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین) وجود دارد.

قالب‌های وردپرس به راحتی قابل تنظیم هستند زیرا بسیاری از آن‌ها با پنل گزینه‌های خاص خود همراه هستند و به شما امکان می‌دهند رنگ‌ها را تغییر دهید، لوگو را بارگذاری کنید، پس‌زمینه را تغییر دهید، اسلایدهای زیبا ایجاد کنید، و بدون نیاز به نوشتن کد آن را با توجه به نیازهای خود شخصی‌سازی کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از افزونه‌ها قابلیت شخصی‌سازی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه‌های WordPress مانند برنامه‌هایی برای وب‌سایت شما هستند که می‌توانید از آن‌ها برای اضافه کردن ویژگی های پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل، فرم‌های تماس، لوکیشن و موارد دیگر استفاده کنید. درست مانند قالب‌ها، هزاران پلاگین رایگان و پریمیوم برای استفاده شما وجود دارد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سازگار با سئو است.

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس سازگاری این سیستم مدیریت محتوا با سئو بصورت پیش فرض است. اما این به معنی این نیست که تنها با نصب وردپرس تمام نکات مربوط به سئو وردپرس را رعایت کرده‌اید و رتبه شما در گوگل افزایش خواهد یافت. شما همچنان نیازمند یادگیری و بکارگیری تاکتیک‌ها و ترفندهای تکمیلی سئو هستید. همچنین می‌توانید از افزونه‌های  SEO WordPress  برای بهینه‌سازی وب سایت خود استفاده کنید.

 

مدیریت وردپرس آسان است

وردپرس مجهز به سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است. این به شما امکان می‌دهد افزونه‌ها و مضامین خود را از درون داشبورد مدیر وردپرس خود به‌روز کنید. همچنین در صورت وجود نسخه جدید وردپرس، وردپرس به شما اطلاع می‌دهد، بنابراین می‌توانید سایت خود را با یک کلیک ساده بر روی یک دکمه به‌روز کنید.

به منظور مراقبت از داده‌هایتان از هر گونه از بین رفتن تصادفی و یا هک شدن، می‌توانید به راحتی از یک پلاگین بکاپ‌گیری وردپرس استفاده کنید تا به صورت خودکار نسخه‌‌های پشتیبان تهیه کرده و اون‌هارا توی هر محل دلخواهی ذخیره‌سازی کنید. همچنین می توانید سایت وردپرس خود را با برنامه‌های تلفن همراه وردپرس مدیریت کنید

وردپرس بی خطر و ایمن است

وردپرس با در نظر داشتن امنیت ساخته شده است و برای اجرای یک وب سایت یک سکوی بسیار امن و مطمئن در نظر گرفته می‌شود

وردپرس می‌تواند انواع مختلف رسانه را مدیریت کند

وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نمی‌شود و با یک آپلودکننده‌ی داخلی همراه است که می‌تواند فایلهای صوتی و تصویری و ویدئویی را کنترل کند. وردپرس از وب سایت‌های فعال شده با oEmbed پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید ویدیوهای یوتیوب ، عکس‌های اینستاگرام، توییت‌ها و صدا Soundcloud را فقط با قرار دادن URL در ویرایشگر پست WordPress جاسازی کنید.

در كل وردپرس، یک سیستم سایت‌سازحرفه ای و رایگان است که با استفاده ازقالب و افزونه‌های مختلف به ما امکان طراحی و ساخت وبسایت به طور کامل و با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه را می‌دهد. همچنین پشتیبانی قوی و  منابع آموزشی در وردپرس به حد کافی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها به رفع مشکلات و نیازهای خود بپردازید. به همين دليل بستر وردپرس براي ايجاد كسب و كارهاي آنلاين توصيه مي شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.