جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

موسیقی تیزر

برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشیم باید درک درستی از از فرهنگ و اجتماع داشته باشیم. نمایش ویژگی های یک محصول به تنهایی تاثیر چندانی در فروش ندارد و می توان از موسیقی به عنوان یک ابزار استفاده کرد که پیام های فرهنگی را به مخاطب می رساند. ویژگی مهم موسیقی این است که می تواند تا مدت های طولانی در ذهن ها باقی بماند.

نخستین کاربرد موسیقی در تبلیغات ، سرگرمی است. تبلیغ اگر سرگرم کننده باشد نه تنها مسئولیت پیام رسانی خود را انجام خواهد داد بلکه تبدیل به برنامه ای می شود که جذابیت دارد و تماشاگر را سرگرم می کند.

لوگو صدا

برای برندنیگ صوتی، به لوگوی صدا احتیاج دارید . لوگوی صدا تکه آهنگ خاصی از صدا می باشد که معمولاً در آخر تیزر تبلیغاتی پخش می شود که این تکه آهنگ معمولاً کمتر از ۵ ثانیه بوده و به خاطر سپردن آن بسیار آسان است.

یکی از مهمترین عواملی که بایستی هنگام استفاده از موسیقی در نظر گرفت ، درک این مطلب است که چه سرعتی در آهنگ استفاده شود . چرا که سرعت پخش موسیقی به راحتی می تواند بر احساس مشتری تأثیر بگذارد که در بیشتر موارد سرعت پایین بیشترین کاربرد و بازدهی را دارد.

هنگامی که قرار است برای تیزر تبلیغاتی ، موسیقی انتخاب شود ، این نکته بسیار اهمیت دارد که موسیقی با آنچه که برند شما است و آنچه که موضوع تیزر تبلیغاتی است مطابقت داشته باشد .

گروه تبلیغاتی آزبکو - کانون آگهی سربرگ

لطفا بعد از پر انتخاب طرح و شعر و پر کردن فیلدها با شماره 09120758895 تماس بگیرید.