بیانیه ماموریت گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو

گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو به عنوان یک گروه فعال در عرصه بازاریابی و تبلیغات با راه اندازی، مدیریت و نظارت بر بازارهای هدف، خدماتی خلاقانه، متمایز و مبتنی بر دانش روز به مشتریان ارائه می کند. گروه آزبکو با استفاده از فناوری‌های نوین و سرمایه انسانی متخصص در تلاش است تا نقش موثری در ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و مهمتر از آن ارتقای آگاهی مخاطبان خود داشته باشد

بیانیه چشم انداز گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو

یکی از معتبرترین گروه‌های ارتباطات و بازاریابی منطقه خاورمیانه با استانداردهای جهانی

ارزش‌های گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو

ما بر این باوریم : 1. برای حفظ منافع مشتریان باید متعهد به ارائه راه‌کارهای سودمند باشیم. 2. نظم سازمانی، وقت شناسی و کار گروهی لازمه پیوستن به گروه می باشد. 3. خلاقیت، نوآوری و یادگیرنده بودن سازمان، ما را در کارمان پیشرو ساخته است. 4. اخلاق حرفه‌ای و احترام متقابل دو عنصر اساسی در فرایند ارائه خدمات کل گروه به مشتریان است.

اهداف استراتژیک آزبکو

افزایش برندهای وفادار افزایش درآمد کل گروه افزایش متخصصان گروه کسب جوایز داخلی و خارجی افزایش سودآوری افزایش رضایت مشتریان، افزایش رضایت کارکنان و افزایش سهم بازار

پیشینه آزبکو

 گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو در آغاز فعالیت خود از سال 1382تنها به ارائه برخی از خدمات این حوزه می پرداخت. اما به تدریج و با تکمیل مجموعه خدمات خود در یک بازه زمانی چهار ساله از سال 1386 به یک آژانس جامع گرا تبدیل شد. از این تاریخ، آزبکو هر سال با تکمیل توانایی های خود، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تعداد مشتریان در مسیر رشد مستمر گام برداشته است. کارکنان آزبکو در دپارتمان های تخصصی مختلف مشغول به کار می باشند. پس از حدود دو دهه خلق ارزش مستمر برای ذی نفعان، آزبکو با کسب جایگاه برتر در زمینه بازاریابی و تبلیغات، همکاری های موفقیت آمیزی را با برند های معتبر رقم زده است.

خط مشی کیفیت

آزبکو با تلاش در جهت افزایش کیفیت خدمات همه‌جانبه خود با الگو قراردادن سیستم مدیریت کیفیت براساس الزامات ISO 9001:2008 در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان گام برداشته‌است. از این رو توجه تمامی همکاران را به اصول اساسی و مقاصد ذیل جلب نموده تا با مشارکت موثر یکایک اعضای خانواده آزبکو بتوانیم به استانداردهای جدیدی در صنعت تبلیغات دست یابیم. . – از تمامی اندوخته های علمی ، فنی و اخلاقی خود در جهت ارتقاء سطح کیفی کلیه خدمات قابل ارائه استفاده می نمائیم. – تعهد ، مسئولیت پذیری ، وفاداری، رشد پایدار و خلاقیت پنج اصل بارز همکاران ما در آزبکو می باشد. – درک صحیح دغدغه‌های مشتریان، ارائه راهکارهای اثربخش ، همراهی و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه مهمترین اصل سازمانی آزبکو می‌باشد. – برجسته ساختن مشتریان آزبکو در بازار ، ضمن کسب رضایت مشتریان عالی‌ترین ارزش را برای ما خلق می‌کند، با تکیه بر این اصل ما در تلاشیم با ارتقاء سطح کیفی و بهبود مستمر ارائه خدمات ، در جهت افزایش سودآوری و ارتقاء سهم بازار گام برداریم. – منابع انسانی کارآمد و آموزش‌دیده پشتوانه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می‌باشد، لذا توسعه منابع انسانی و ارتقاء استانداردهای مهارت‌های شغلی با هدف افزایش بهره‌وری و بهبود خدمات از اهداف اساسی گروه تبلیغاتی، بازاریابی آزبکو است. – پویایی، آموزش هدفمند و مداوم در جهت افزایش توانمندی خانواده ی مات یکی از اصولی است که به آن پایبندیم. – ما در کلیه فعالیت‌های خود دستیابی به نتایج متوازن برای کلیه ذینفعان شامل همکاران، مشتریان، سهامداران، تأمین‌کنندگان و جامعه را مدنظر داریم. – علاوه‌بر رعایت هنجارها و الزامات فرهنگی و اجتماعی در ارائه کلیه آثار خود، ارتقاء سطح فرهنگ اطلاع‌رسانی مناسب را مدنظر قرار می دهیم. – سلامت جامعه و رعایت کلیه الزامات زیست محیطی با نگرش حذف هرگونه آلودگی در زنجیره تحقق خدمات، از اصول بنیادین آزبکو است. -برای بهبود سطح کیفی خدمات در آژانس از تخصیص مناسب منابع مالی و زیرساختی دریغ نمی نمائیم. -آزبکوّ در نظر دارد با ارتقاء سطح کیفی خدمات و نتیجه‌گیری اثربخش مشتریان به عنوان یک برند ارزشمند در بازار ایران و بین‌المللی شناخته شود به‌طوری که حضور آزبکو بعنوان مشاور برای مشتریان ارزش افزوده مادی و معنوی بهمراه داشته باشد.